SEA Google Adwords
SEA meer resultaat uit zoekmachines met Google AdwordsSEA – Google Adwords voor direct meer conversies
De zoektocht naar producten en diensten begint in de meeste gevallen bij een zoekmachine. Een goede positie in Google is belangrijk, maar vaak niet meer voldoende om de groeiende concurrentie voor te blijven of om je groei ambities te realiseren. Adverteren met Google Adwords (Search Engine Advertising) is daarom een goede aanvulling op het verbeteren van de organische vindbaarheid in Google en Bing
Door de inzit van SEA haal je met Google Adwords direct resultaat. Binnen enkele uren staan je advertenties live. Daarnaast kun je heel specifiek targetten op regio’s, zoekwoorden, apparaten en tijdstippen. Dit zorgt ervoor dat je je geld heel gericht kunt inzetten. Ook voor specifieke acties of campagnes kan Google Adwords goed ingezet worden. Daarnaast kunnen mensen met Google Adwords ook geretarget worden, wat de kans op een conversie significant vergroot.
Marketing Rulz helpt je graag bij opzetten en onderhouden van je SEA Google Adwords campagnes die direct bijdragen aan meer traffic en meer conversies.
Zoek campagnes
In AdWords kunnen SEA campagnes met advertenties worden aangemaakt. Deze advertenties worden vertoont op de resultatenpagina’s van Google. Deze campagnes zijn in te richten op basis van taal, zoekwoorden, locatie of andere gegevens.
Google Shopping
Product Listing Ads (PLA) ofwel advertenties met vermeldingen van het product zijn zeer goed inzetbaar voor webshops. Dit kan ingezet worden voor fysieke producten. Hierbij worden producten met afbeeldingen en prijs in Google weergegeven.
Display Ads
In AdWords kun je naast tekstadvertenties in de Google zoekmachine ook advertenties weergeven in het display netwerk. Er worden dan banners getoond op andere relevante websites. Dit is vooral effectief voor awareness en branding.
Remarketing
Met remarketing campagne is het mogelijk om bezoekers van je website te bereiken die eerder op je site geweest zijn maar niets hebben gekocht. Door de bezoeker nog een keer een advertentie te tonen wordt de kans op conversie groter.